نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس به روزهای بدون کیه لینی فکر می کند

یوونتوس به روزهای بدون کیه لینی فکر می کند

یوونتوس آنتونیو رودیگر، گلسیون برمر و نیکولا میلنکوویچ را به عنوان جانشین بالقوه جورجیو کیلینی در نظر گرفته است.

 

آینده کیه لینی در یوونتوس همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد زیرا این بازیکن اعتراف کرده است که در تابستان آینده ارزیابی هایی را انجام خواهد داد. این بازیکن 37 ساله می تواند در تابستان بازنشسته شود یا تورین را ترک کند، البته شایعاتی هم از انتقال او به MLS خبر می دهند.

 

بیانکونری ها در حال حاضر برای زندگی پس از خروج مدافع آماده می شوند و در حال حاضر به دنبال جایگزینی بالقوه هستند. طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، هدف اصلی یووه به عنوان جانشین کیه لینی همچنان رودیگر از چلسی است.

 

بعید است این مدافع قرارداد خود را در استمفوردبریج با توجه به مشکلات مالکیت فعلی خود تمدید کند. گفته می شود یووه پیشنهادی ارائه کرده است اما هنوز هیچ توافقی وجود ندارد. در حال حاضر، هنوز بین پیشنهاد یوونتوس و خواسته های مدافع فاصله ی زیادی وجود دارد.

 

هدف دیگر بانوی پیر، ستاره تورینو، برمر است که او نیز در دید اینتر است. ظاهراً نراتزوری ها پیشتاز مسابقه هستند و حتی به صورت شخصی با این مدافع به توافق رسیده اند. با این حال هنوز توافقی بین نراتزوری و تورینو صورت نگرفته است.

 

اگر یووه نتواند هر یک از این دو بازیکن را جذب کند، می تواند نیکولا میلنکوویچ از فیورنتینا را که قراردادش در ژوئن 2023 به پایان می رسد، به خدمت بگیرد.

 

بیانکونری ها گزینه ی دیگری نیز دارند و آن استفاده از بازیکن آینده خود، فدریکو گاتی است که در ژانویه به خدمت گرفته شد. گاتی تابستان آینده پس از پایان دوره قرضی خود در فروزینونه در سری B به تیم اصلی خواهد پیوست و ممکن است یووه او را به عنوان جانشین کیه لینی معرفی کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: